Onze waarden

(9)

Quechua is het trekking- en kampeermerk van de Decathlon-groep. Wij streven naar het maken van innovatieve artikelen die toegankelijk zijn voor iedereen en veilig zijn.

 

 

De naam Quechua komt van een volk, de Quechua, dat leeft in het Andes-gebergte in Peru. Dit volk is exemplarisch voor hoe mensen zich integreren in een bergomgeving en hun leven aanpassen aan de bergen. De leden van dit volk hebben een echte liefde voor de bergen, weten hoe ze dit milieu kunnen beschermen en gebruiken de hulpbronnen ervan op een redelijke manier. Ze hebben een samenleving ontwikkeld die gebaseerd is op gemeenschapszin, praten met elkaar en luisteren naar elkaar. Dat zijn sterke kenmerken, en het is ook de spirit van Quechua.

Wij delen wereldwijd een sterke en unieke bedrijfscultuur, versterkt door onze waarden als Oprechtheid, Vitaliteit, Verantwoordelijkheidszin en Gulheid.

 

 

Sinds zijn oprichting heeft Quechua zich jaar na jaar ontwikkeld dankzij zijn gedreven teams. Onze liefde voor de bergen is een motivatie die ons elke dag drijft en die wij willen doorgeven via onze artikelen. Dankzij die passie kunnen onze teams onze klanten goed observeren en aandachtig naar hen luisteren, om artikelen te ontwerpen en te testen met één doel voor ogen: voldoen aan de verwachtingen van de gebruikers.

Ons streven is om trekking en kamperen toegankelijk te maken voor iedereen, ongeacht het niveau. Quechua helpt je bij het beoefenen van je sport, met artikelen en adviezen.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
NAAR BOVEN